Un dia increible con mi amor

I lördags hade Javi och Carolina fixat en avskedsmiddag för vårt "gäng" som har gjort mkt tillsammans, Jag, Sarah, Javi, Caro, Satu, Jonna, Taru, Atloc, Felipe, Fernando, Sylvain och Julie. Vi åt jättegod mat och sedn hade de gjort ett bildspel med massa minnesbilder vi tagit under de 5 månaderna. De andra gick ut efter middagen men jag åkte och mötte upp Christian på en El Tunel! Ett jättesoft ställe där Christian ibland jobbar som dörrvakt, så jag kommer alltid in gratis eftersom alla vet vem jag är, och behöver inte alltid heller betala för mina drinkar :) Perfekt! Så dit åkte jag och hämta Christian. Vi åkte hem till mig och kollade på Ciudad de Dios! :) Sen tidigt på söndagsmorgon tog vi våra grejjer ch åkte till Estacion Central och hoppade på bussen till Vina del mar!
Vi hade en jättemysig dag, gick runt i Valparaiso, åt en god lunch, låg på stranden, gick till en marknad, åt middag och åkte hem :)
Jag vet att jag skriver mycket om honm i bloggen, men igen vet väl riktigt vem han är :) Såhär ser han ut!
Christian när han mår som bäst, när han får heja på sitt Älskade LA U! Han är i mitten med blå tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0