:)

Igår spelade ju La U (Universidad de Chile) Christians passion. Jag hade lovat att kolla på matchen med honom hemma hos Edys. Så vi gick dit och efter ett tag var hela vardagsrummet fullt med fotbollsgalna chilenare. Jag gick ut på baksidan där  grillen var igång :) Satt och pratade med några som inte var lika fotbollsgalna tills matchen va slut :) La U vann och är nu i final! Kl 00.00 fyllde Edys år. Prick på tolvslaget kastade alla kastruller med vatten över honom :) Ikväll ska jag och Christian dit på grillfest.
Vi kommer inte stanna så länge. Imorgon åker han och jag till Mendoza för att förnya mitt visum. Mendoza ligger i Argentina och är ca 6 tim med buss från Santiago. Vi åker 7.30 imorgon och åker hem på söndag :) Ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0