Tell me!

Är det något speciellt ni vill läsa om? Min dagar vad jag gör (även fast det inte händer så mkt just nu), vill ni läsa om fester, om Christian och mig, hur vi träffades? om mina galenskaper och äventyr, allt klumpigt jag säger och gör, hur chilenarna är (SJUKA!!! och falska..).. Eller vill ni bara se bilder? Ge lite tips vad ni vill läsa om, jag har lite dålig fantasi just nu när jag bara är i Santiago under dagarna! Eller nill ni läsa djupa inläggg om hur jag mår och känner mig här borta? Både bra och dåliga saker såklart.. :) Kankse borde jag skriva lite inläg på spanska? Så mina chilenaska vänner kan läsa det haha :D
Jag och Christian på Edys födelsedag
Caro, Jag och Fernando hos mig
En helg i Valparaiso
Fest hemma hos DJ Mendez
San Pedro de Atacama
Alla dessa fester hemma hos Edys!! :D
Helgen i Valparaiso
Erick lär mig dansa!
Grillfest på min terass!
Upprop för atta utbytesstudenter, första dagen i vintras i Chile!
Förfest hemma hos Sylvain och Atloc innan Miercoles po!
MIERCOLES PO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0