13 juni 2011

Hej alla :)

Idag är det 3 dagar kvar tills jag åker (torsdag den 16 juni). Om en vecka kommer jag ha varit i Chile i 3 dagar, heeeelt sjuk tanke. Jag ska bo i El centro på Vicuna Mackenna :)
Jag tror jag har drömt om att åka till Sydamerika sen jag började intressera mig för andra kulturer men framförallt det spanska språket.  Alla som känner mig vet att jag älskar att resa, jag vill iväg på äventyr och utmana mig själv. Jag har bott i Spanien innan, men det här ska bli något speciellt..
I lördags hade jag min avskedsfest kombinerat med födelsedagsfest. Min älskade Helena överraskade mig genom att komma ifrån Madrid för min skull, Cissi kom från Falun, Ida kom från Göteborg och sen alla mina andra fina vänner som var med och gjorde dagen till en underbar dag!
En bild från i lördags
Jag ska försöka skriva så mycket jag kan så att ni kan följa med mig och allt galet som kommer hända där borta. Känner jag mig själv rätt så kommer det vara en del.... Lo que pasa pasa ;)
Besitooos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh kmr sakna att ha dig nära o bra i Sthlm!! Skypee?? Damelo!

2011-06-13 @ 16:35:50
Postat av: Anonym

Muchachitaa1 är min skype :D

2011-06-13 @ 22:16:39
Postat av: Lilla ems

Faan va kul att du skaffar dig en blogg!! Kommer ju va så jävla dyrt att ringa, kan vi bli lite uppdaterade här! :):)



Kommer sakna dig massor!!! Älskar dig!<3

2011-06-13 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0