23 år idag :)

Idag fyller jag ååååår!! :) Tack alla för alla fina gratulationer.. Ni som har skickat sms, jag har fått dom, men kan tyvärr inte svara, nen de kommer fram <3<3 Däremor verkar det vara något konstigt med mitt chilenska nr, jag kan inte ta emot samtal eller sms från Sverige..
Jag var tvungen att vakna tidigt imorse Guillermo som jag hyr lägenheten av och Contact chile argenturen kom kl 9.00 och vi skrev kontrakt. Så nu är lägenheten min på riktigt! wohooo :)

Känns konstigt att inte vara hemma som jag varit mina övriga 22 år, då mamma och pappa alltid kommer in på morgonen med frukost och presenter och sen brukar mamma och jag ha en dag på stan också..Det får jag helt enkelt göra själv istället, snart ska jag ta metron till Alto de las condes för att ta med mig själv på en liten shoppingtur. Det är jag värd haha! Nu tycker mamma säkert att NEJ Josefine nu räcker det med kläder haha, Visst tänker du så nu ;) Meeen nu ska jag förklara att jag fryser och fryser och fryser heeeeela tiden.. Och jag måste verkligen köpa lite varmare kläder.. Speciellt om fötterna fryser jag, och imorgon ska det bli minus grader brrrrr :(
När Rachel var i Mexico blekte hon tänderna för 300 kr så vi ska gå och kolla hur mycket det kostar här, är det lika billigt kommer jag komma hem med skinande vita tänder i januari haha :D  Och nu lovar jag att mamma tänker, NEJ Josefine, förstör inte dina tänder genom att bleka dom, du förstör emaljen hahaha :D Så orolig :) Det ska jag göra ändå ;)
Ikväll tror jag att vi ska ut och äta och sen kanske vi åker till Bellavista för att gå ut, eller så väntar vi tills på onsdag då det är "Miercoles po", det är studenternas festdag :)
Jag saknar er alla jättemycket <3<3
PS: Till mamma "Que hermosa" betyder vad vacker ;).. Du borde lära dig lite spanska, fråga Luz haha!
Chaaao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min lilla födelsedagstös!

Jo, du känner allt din mamma. Precis så tänkte jag när jag läste att du skulle först ut och shoppa och sen bleka tänderna. Nej, nej och åter nej! Håll i pengarna, dom ska räcka länge! Men självklart ska du inte frysa, så varma sockor kan du investera i:-)

I dag har det hällregnat i omgångar, svårt att tänka att det är midsommar på fredag! Ta du det lugnt i kväll och spara dig till onsdag, det låter roligt med studenternas fest! Massor av kramar till dig <3

2011-06-20 @ 17:41:37
Postat av: Sofie

Fan vad kul du verkar ha och det kommer säkert bli bättre! Fatta hut mycket du kommer lära dig Jossan! Kanske till och med matlagning ;)

Hoppas du mår bra, jag är inte alls avis!



Puss&Kram Sofie

2011-06-21 @ 08:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0