AfterOffice!

Okej nu ska jag berätta om gårdagen.. Miguel och Rachel kom och hämtade upp mig i en taxi och vi åkte direkt till AfterOffice. Det var ett ställe dit människor åkte efter jobbet, precis som namnet låter som :) Det var ett konstigt ställe att ha en klubb/bar på, en ingång i ett parkeringshus. När vi kom dit var TV där och filmade och intervjuade folk. Själva lokalen var stor uppdelad på två delar, vip delen och vanliga delen där det var ett liveband som spelade. En drink kostade 40 kr :P
Såhär såg det ut
Rachel och Miguel på AfterOffice
Jag och Rachel på AfterOffice
Igen :)
Efter att vi hade varit där ett tag så tog vi metron till Plaza de Armas där Rachel och Miguel bor.. Miguels kompisar bor i samma hus så vi åkte hem till dom för att sedan gå tillsammans till Miercoles po :)
Las suecas y los mexicanos :)
Seeeeeen bar det av till Miercoles po.. Det var vääldigt annorlunda än svenska fester. Hmm hela stället såg ut som en lagerlokal eller något med en stor trappa i mitten. Det var som om det var utomhus men ändå inte, längst fram fanns det en stor scen med en DJ. Han spelade grym musik, men det e ju för att jag också tycker om spansk musik och reggeaton :)
Kanske inte världens bästa bild, men så ni får ett hum om hur det såg ut :)
Nu ska jag äta något :)
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0