Chiiiiileeeee

Godmorgon!!
Jag vaknade kl 06.00 av att byggarbetarna började borra i betong typ utanför mitt fönster som står öppet till och med.. Men det gör inget, dagen som jag väntat på är äntligen här!
  • Väskan är packad
  • Musiken är inlagd
  • Filmer nedladdade
Kl 14.00 imorgon har jag landat här
Nu ska jag göra en stoooor omelett och ta en lång varm dusch för vem vet, jag kanske kommer bo i värsta råtthålet där borta, vem vet vad de har lurat på mig haha.. För 46 km2 med två rum, två badrum, kök och vardagsrum låter ju liiiiiite trångt :P Fast det kan inte bli värre än mitt mögelrum på Morito på Mallorca då jag fick sjukdomar av att bo där hahaha.. Jag är härdad :D
Hejdå Sverige!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0