Easytone

Har precis varit ute och tränat med min nya Easytone som jag köpte innan jag åkte, älskar dom! :D Både snygga, sköna och ger bra träning. De har som en balansgrej under sulan som gör att man automatiskt håller balansen när man går, detta gör att man tränar rumpa, lår och vader extra mycket :)
Såhär ser de ut, fast mina är helgrå.
Jag gick till en park i närheten av mig som heter Parque Bustamente. Jättemysig park, det finns så många fina parker i Santiago har jag märkt. Den här hade en jättestor lekplats, stor gräsmatta att ligga och sola på, meeeen det bästa av allt, de har som ett stort utegym, GRATIS! det finns olika maskiner för allt möjligt, precis som i ett vanligt gym, hur bra som helst!!! Efter att ha gått 3 varv satte jag mig ner och kollade på ett gäng som tränade Capoera, den där brasilanska dansen eller vad det nu är, då de sparkar mot varandra men aldrig nuddar, fattar ni vad jag menar? :)
Jag har bestämt mig för att träna minst 30 min varje dag, iaf gå en powerwalk runt parken, att gå 3 varv tar ca 30 min. Sen ska jag äta nyttigt!
Så kom gärna med bra recept för ni vet ju hur dålig jag är på att laga mat haha :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Men jossan gå in på: http://www.recept.nu/ så har du tusentals recept som kan va allt från enkelt och billigt!! :) tusen kramar

2011-06-29 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0