Internet!

Nu har jag ääääntligen Internet i lägenheten, vilket betyder SKYYYYPEEEEEEEEEEEEE dejter med mina amigoooos :D
Haha skönaste killen som var här och fixade allting. När han var färdig frågade han om han kunde få låna Internet för att fixa en sak. Han sa att han inte skulle få lugn och ro om han kom hem till sin fru och inte hade hunnit fixa det han nu skulle göra..
Jao jao, nu sitter jag här mätt som en plätt, har ätit köttfärssås och spagetthi, det tar sig med matlagningen ;) och det var faktiskt GOTT! tänka sig :) Jag har köpt corona och pisco och väntar på att mitt sällskap ska anlända.
Chaaaoooo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon min dotter! Nu är klockan snart 10.00. Det har åskat hela morgonen och hällregnat. Just nu är det uppehåll. Kul att du har internet nu, men passa dig, du har väl koll hela tiden när det rör sig en främmande kille i din lägenhet?

Hoppas du hade kul i gårkväll på studenternas fest och att inget nytt blev stulet. Det känns som om du inte kan gå säker nånstans där. För guds skull, ta det lugnt, överdriv gärna! Nu ska jag fortsätta med packningen. Kramar <3

2011-06-23 @ 10:00:46
Postat av: Cecilia

Vad tråkigt med din plånbok Jossan, jag är bara glad att du är oskadd! <3 Kul att läsa din blogg! tyvärr har jag inte kunnat fixa skype men så snart jag gjort det så bokar vi en date! Ska till lilljoss ikväll och hon kanske har? Ta hand om dig vännen!

2011-06-23 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0