Jävla skit

Det har bara fått 4 dagar och jag har blivit bestulen! Rachel blev av med sitt bakomatkort redan andra dagen här i Chile idag var det min tur, fast 1000 gånger värre!! De tog mitt bankomatkort, 50 000 pesos (ca 1000 kr kontanter) mitt försäkringskort, metro/busskort och mitt körkort!!!!!!! Jag är så irriterad på mig själv som gick omkring med alla dom grejjerna..
På torsdag ska Fernando följa med mig till polisen. Södertörn måste skicka ett nytt försäkringskort, handelsbanken ett nytt bankomatkort..
ALDRIG MER en väska på bussen!!! Grattis till den som fick min fina mulburry plånbok också...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag lider verkligen med dig. Men som sagt, ALDRIG ha plånbok med allt med dig, hade du glömt den förmaningen? Mobil i ena fickan och LITE kontanter i andra. Synd på plånboken...:-)

2011-06-22 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0