Lluviaaaaa

Halluuuuu
Herregud vad det har regnat idag.. Iiinte skönt. Jag skulle till affären och köpa massa grejer till lägenheten och det ligger 5 kvarter bort, när jag kommer ut därifrån med 5 kassar öser det ner haha! Även fast jag såg ut som en blöt katt fick jag höra "Que hermosa!!" vart jag än gick haha..
Såhär mysigt har vi det här :)

Jag fick iaf äntligen tag i Rachel och fick hennes adress. Tog en taxi (själv för första gången) :) Som jag stannade själv på stora vägen :D Stolt stolt haha.. Vi bestämde oss för att åka till ett shoppingcenter i Las Condes för att kolla på kläder och gå på bio. Miguel är hur gullig som helst, hade fixat buss/metro kort till oss som vi laddade på och sen hjälpte han oss att köpa nya mobiler med chilenska nr.. Sjukt, det kostade 140 kr för en ny mobil och ett nytt kort som är laddat med 140 kr.. Que barratoooo!!!!! :D Sen tog jag metron hem (själv för första gången).
Jaaaa och nu har jag försökt laga mat, notera "försökt" haha. För som vanligt blev det katastrof, skulle göra äggröra och chorizo men stekpannejäveln började brinna .. Hatar gasolspisar eller vad det kallas för.. Det blev inte gott! :( Nu är det rökigt i hela lägenheten för fläkten funkar inte som den ska hahah.. Meeen det löser sig :D Fast jag kommer nog aldrig bli en bra hemmafru som ger min man mat på bordet när han kommer hem, eller jo men inte god mat haha.
Nu ska jag göra mig iordning för ikväll är det fieeeestaaaaa!! :D Studentfest med massa utbytesstudenter.. Tydligen hemmafest men det fanns bar och sånt där, så det kommer bli nice :) Kul att träffa människor. Ska dricka pisco för första gången!!!!! :D:D Men nu måste jag skynda för jag ska till Rachel och Miguel först!
Shalooom på er <3 (som pappa brukar säga och sen fälla killar som är med hans dotter hahah)

Kommentarer
Postat av: R

Haha shaloom ;)

2011-06-19 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0