Midsommar..

Idag har ni midsommar i Sverige, guuud vad jag saknar er alla! :( Jag vaknade nyss och ligger i sängen och längtar hem.. Jag vill också ha sommar, äta god mat och fira midsommar.
Jag kommer ihåg förra midsomar, det kunde inte ha varit bätttre.. Det var strålande sol när vi vaknade, jag, Emelie och Zandra hade bestämt oss för en lugn midsommar hemma hos Zandras pappa i Syndbyberg. Vi åt världens godaste midsommarbuffe, lekte med Zandras smysyskon och det var så himla mysigt.. Sen på kvällen fick vi skjuts in till stan, vi tog med oss en box vin och satte oss vid vattnet innan vi gick till utecompagniet.
Jag ska försöka få hit Rachel så vi åtminstående kan ha tacokväll, sen ska jag försöka få oss att åka till Bellavista till ngn bar :) mohahha
Ha en jättemysig dag och kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0