Sista dagen.

Hoooolaaaaa

Det har varit en konstig dag idag, som i en liten bubbla.. Ena sekunden har allting känts normalt, sen har jag kommit på att det är sista dagen och fått en klump i magen. Fyfaaaaan vad nervös jag är nu!! Det är sjukt att jag kommer vara på andra sidan jorden ända till i januari. Haha segt att åka ifrån svensk sommar till Chilensk vinter, och sen åka ifrån högsommaren i Chile till Svensk vinter, ingen bra tajming :P Men jag kommer få mitt livs äventyr..
Nu har jag sagt hejdå till mina underbara tjejer <3 Det var jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara :/ Ni är alltid ett telefonsamtal bort, eller några hundrameter bort.. Nu får vi nöja oss med dejter via Skype :D
Pappa sitter här bredvid mig och ger mig massa tips och förmaningar om aaaaaallt man kan tänka sig! Han är orolig för sin lilla dotter som ska ut i världen och stå på sina egna ben :)
Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att Du inte är fullärd även om Du tror det. En omtänksam pappa som inte vill ha hem en tatuerad dotter

2011-06-15 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0