Bye byeeeeee universidad mayor

Igår hade vi avsked för alla utbytesstudenter. Dom hade klippt ihop en jättefin video från hela terminen. Från första dagen, från alla utflykter, massa bilder, intevjuer m.m. Jag blev intervjuad en av dagarna varför jag hade valt Universidad Mayor och under hela videon satt jag spänd för att dom skulle visa det klippet :P Men det kom aldrig haha, men däremot vad jag med på många andra klipp! :D
Det har varit en väldigt interessant och lärori ksemester och jag kommer återvända till Sverige annorlunda är när jag åkte lämnade Sverige
Alla
När jag fick mitt diplom :)
Dom som har jobbat med att göra vår vistelese i Chile till den bästa! Osvaldo och Carolina till höger är mina favoriter och extraföräldrar <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sista meningen...lärorik semester....menar du väl termin? Jag förstår att du tänker på engelska/spanska nu!

Sorgligt med avsked, men vänner för livet!

2011-11-24 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0