Carolina och Satu 23 år!

Igår (lördag) firade vi Caro och Satu! Perfekt dag. Soligt, huuuuuur varmt som helst och klarblå himmel. Dom hade planerat grillning på Cerro San Cristobal. Högt upp på ett berg. Hur mysigt som helst var det!! Vi kom dit kl 13.00, åt god grillad mat ända fram till 7 på kvällen då folk började röra sig hem för att fixa sig inför kvällen..
Här är lite bilder från dagen :)





















På kvällen var jag sååå trött! Jag gick omkring som en zoombie hos Atloc och Sylvain med min tekopp med Champagne con redbull i 2 timmar utan att dricka upp. Tillslut somnade jag nästan i soffan. Jaag hade sån huvudvärk att ljuset var jobbigt och det gjorde ont när jag rörde mig eller pratade. Så jag drog hem kl 1 faktiskt! Ibland måste man.

Kommentarer
Postat av: Frida

Har hittat till din fina och intressanta blogg! Kul och inspirerande att läsa om ditt äventyr då vi snart ska ge oss ut på vårt eget.



//Frida

2011-11-09 @ 13:13:09
URL: http://lafridita.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Vuxenpoäng att gå hem och lägga sig när man är trött trots att det är fest! Man ska lyssna på kroppen.

2011-11-12 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0