El sabado donde Edys!

Oj herrehud säger jag bara! Lördagen var för sjuk, det var inte en bra lördag, jag har tur att Christian inte slog till mig för att få mig tillbaka på jorden, för jag var helt förjävlig mot honom :/ Förlååååt! Men det är utrett nu! Tänker inte gå in på detaljer, men jag säger bara såhär, blanda inte läkemedel och pisco! Doktorn sa att det inte gjorde något när jag frågade honom, men av egen erfarenhet säger jag NEJ GÖR DET INTE!! :) Aldrig mer!
Hahahen rätt rolig men skum sak som hände var att jag blecv uppraggad av en tjej! Kvällen började hemma hos Edys (Christians kompis och in granne) där jag förövrigt inte alltid känner mig så bekväm att vara. Det känns som att tjejerna alltid kollar snett på mig, alla pratar spanska så fort, och jag känner mig bortkommen. Jag tackar oftast nej att följa med dig med Christian, men denna gång kände jag mig tvungen för han ställer alltid upp och hänger med mig på grejjer jag vill göra. Så jag tog mig dit trots allt haha :) Efter ett tag kom det dit två tjejer, en av dom kom direkt fram till mig och började prata. Jag tyckte hon var hur trevlig sm helst, verkligen en gillig tjej som var jätteintresserad om hur jag hade det som intercambio, i mitt land, om jag trivs i Chile och sådant. Dom ville gå till en fest uppe på Cerro San Cristobal, men Christian och de andra killarna som alla är över 25 år var för gamla för att få komma in, så det var bara dom två tjejerna som gick. Hur som helst, vi står inne i köket och jag säger till henne att jag ska ut till de andra på innegården och att hon får ha det så roligt, så ska jag pussa hene hejdå på kinden, när hon slänger sog över mig och trycker ner sin tunga i min mun haha! Jag blev chockad, skrattar  och säger: Noo no, yo estoy aca con el Christian, lo siento, el es mi pololo. no me gusta a chicas! och så gick jag ut till de andra på innergården. Då kommer hon efter mig, inför ALLA sätter sig gränsle över mig och försöker kyssa mig igen.. Herregud säger jag bara, chilenar alltså, tjejerna är ju likadana som kilarna hahaha om inte värre! I början när vi hade pratat hade vi bytt nr, jag hade då ingen aning om att hon var intresserad av mig, så imorse gck jag ett sms, på svenska såhär "Hej fina vackra Josefine, det är Natalia, vi träffades hemma hos Edys. Snälla adda mig på facebook"... Liiite kul var det iaf haha, men det tyckte inte Christian, hon var tydligen en liten "zorrita" enligt honom!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tyckte inte alls att det var särskilt kul! Inget av det!

2011-11-22 @ 19:12:12
Postat av: Ylva

Nä inte alls. Om en kille hade gjort det, hade det varit överjävligt. Om en tjej gör det - 'lite kul i alla fall'. Jossan, tänk dig för!

2011-11-23 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0