Laurens <3

En tjej som jag umgås väldigt mycket med här i Chile är en tjej ifrån USA som heter Lauren! Hon har blivit en av mina närmaste vänner här borta, men hon åker tyvärr om 3 veckor :(
Vi träffades under San Pedro de Atacama resan. Vi var de utstötta som fann varandra, sedan dess har vi varit väldigt tajta!
Hon har sökt till the pease core (vet ej hur det stavas) och kommer ha sin intervju via skype på fredag som kan ändra hennes liv för 3 år framåt. Hoppas dom kommer vilja ta med henne!! Kommer hon inte med där flyttar hon till Kina för att ge engelska lektioner och för att lära sig Kinesiska! Men innan det har hon planerat sin resa genom hela Sydamerika under 6 månader, hon ska till Salvdor, Brasilien, Bolivia, Peru, Colombia och säker andra länder jag har glömt!
Hon har varit ett stort stöd här borta i  Chile och jag kommer verkligen sakna henne. En otroligt duktig och ambitiös tjej. Jag hoppas att jag kan åka och hälsa på henne i Miami en dag! :D

Här har som skrivit ett roligt inlägg om oss, läs det gärna :)

http://laurenmccaw.com/2011/11/23/vina-del-mar-and-valparaiso/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0