Marias 26 årsdag!

I fredags firade vi Marias födelsedag! :) Jag är så glad att jag lärt känna henne (Tack Jose Luis hahahah) och jg är ännu gladare över att hon flyttar till Sverige 22 feb!! :D Då blir det min tur att hjälpa henne med svenskan!
Vi möttes upp i Plaza Vespucio där hon jobbar för att köpa champagne och sedan ta en taxi till hennes kompis Natalie där vi skulle fixa oss! Hemma hos Natalie var det roligt, hon och hennes kompis Joselyn vad jättegulliga, jag har ju alltid fördomar mot tjejerna här i Chile, de har ju en tendens att inte vara så snälla mot mig haha. Men dom här var hjättegulliga :) Runt 23.30 tiden börjar Marias mob ringa för fullt.. Folk står utanför klubben där hon hade fixat lista till vipen och väntade. Ingen kom in, vakterna hade inte fått någon lista om något "födelsedagsfirande".. Det var Marias kompis som hade fixat med listan, men hon var på en annan fest. Så vi ringde henne och hon sa att hon skulle komma så fort hon kunde, 20 min sa hon! 20 min gick, vi ringde igen, 10 minuter till sa hon, sen är jag där, 10 min gick, 1 tim gick, 1,5 tim gick.. Jävla idiot asså! Vi väntade på henne till 1.30!!!!! Då kom hon nonchalant i sin bil och sin fakeblonda hår, hälsade på alla FÖRUTOM mig.. jag lovar för att jag var den enda som var blond, hon är väl van att få all uppmärksamhet och såg mig som ett hot.. Men det slutar inte där, nej då ska hon in, byta om, och sminka sig innan vi kan åka.. Snacka om nonchalant!! Aja, tillslut kommr vi iväg, klubben var väl helt okej men fööör långt bort för mig. Helt annan del av staden än där jag bor. Jag säger bara, tack och lov att Carlitos (Marias bror) var där, den enda jag kände haha :) Han är alltid så snäll mot mig! Vi dansade till klubben stängde då tog jag en taxi hem :)
Ejaleeee
Maria och hennes dryga nonchalanta kompis!!!! Gillade henne icke!
Maria, hennes sköna bror och hans kompis :D
Precis kommit in efter en låång väntan haha
Jag innan utgång :)
Champagne con redbul :D
Jag :) Brun va!!
Fina Maria

Kommentarer
Postat av: ida

vacker du e jossi! :) miss you

2011-11-30 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0