N Ö J D!!!

Terminen är slut!!!! Kan ni fatta, den är slut!! Jag har gått i skolan 4 månader och jag har klarat det!!!!!!!!! :D Jag är såååååå nöjd med mig själv.
Hitills har jag fått högsta betyg (7.0) på min "Storytelling" och 6.8 som slutbetyg i Gramatik :)
Väntar bara på att få betyg i Linguistic, där jag skickade in mitt slutexamensarbete idag! Och sen betyg i Labb lektionerna i language och communication!
NO LO PUEDO CREER!!!!!! Termienn har gått så fort, minns när jag började spanska kursen i juli eller när det var, och det var kallt och jävligt! Det känns som om det är hur länge sen som helt.
Idag är det den 22 november, vlket betyder att jag har 2 månader kvar, jag åker ju hem den 22 januari. Med blandade känslor. Jag vill inte åka ifrån C, men samtidigt  saknar jag mina kompisar såååå himla mkt!! och i längden vinner det över kärleken!! Tänker på er verkligen varje dag! På allt kul vi kommer göra när jag kommer hem, hur avslappnad jag kan vara mer er, allt sjukt vi gör, alla vardagliga saker vi gör som betyder så mycket för mig när jag inte har det varje dag här. Och så saknar jag mamma och pappa! Som tar hand om mig över Internet fast jag är på andra sidan jorden!
NI ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Jacob då......har du glömt din bror???

Längtar du inte lite efter honom också?

2011-11-22 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0