Onödig morgon?

Jag kom till skolan 7.50 imorse, jag verkligen krigade mig upp från sängen för jag var såååå trött! Men jag var säker på att vi hade tenta i Gramatik i dag.. Först var läraren 15 min sen som vanligt :P Hahha Fernando Fernando, tider är inte din starka sidan. Sen hade han flyttat tentan till nästa vecka. Jag frågar om jag kan göra den idag, men han hade inte provet redo än, så då frågar jag vad vi kommer göra under lektionen, han sa att vi skulle prata om betyg. Eftersom det har gått så bra för mig i denna kurs, har fått nästan högsta betyg i allt så kommer jag inte behöv göra slutprovet, jag ligger så bra till ändå :) Så jag frågade om jag kunde så skippa lektionen och gå till bibliotketer ch plugga istället. Såklart fick jag det, Han säger aldrig nej när jag frågar något, han är min handledare också, sååå skön lärare, men han är inte pedagogisk eller duktig på att lära ut för 5 öra, han är såååå lat! Han blir typ glad om det inte kommer folk till lektonen för då blir undervisningen lättare för honom.. Hmmm!! Iaf, jag har en slutarbete i Linguistica till nästa tisdag som jag inte börjat på. Så jag satte mig ner och började på det, jag kom jättelångt på 2 tim! :) Känns sååå skönt. Det är ett speciellt arbete, vi ska sammanfatta hela kursen, i ett specielt program på internet som heter Glogster. Där kan man göra som en plansh, med text, lägga in filer, lägga in bilder, klipp från youube, inspelningar, filmer på sig själv m.m. Jag ska länka till youtube, men mestadels kommer jag prata in videfilmer där jag berättar själv vad vi gjort istället för att skriva ner det, det blir mer personligt :) Och eftersom det bara är en plansch på internet så kan kan ju inte ha mycket txt, så det lönar sig att prata in ett videoklipp då :) Smart va!!
kl 11.20 började nästa lektion. När vi kommer dit säger läraren att 40 min ska vi ägna åt våra historier som vi skriver, andra 40 min fick dom andra i klasse som läser en annan kurs än vad jag gör planera deras arbete.. Jag är redan klar med min historia, så jag hade inget där att göra, så jag fick gå hem!!! Hade ju kunnat stanna hea hela dagen haha, men då hade jag inte fått lika mycket gjort :) Nu är jag hemma, nu ska jag börja prata in mina videoklipp till min slutarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0