Oturen fortsätter...

Igår kom jag hem på kvällen, helt slut efter en heeeel dag av grillning, öl och och 35 grader värme för att ta en dusch fixa mig för att sedan gå vidare hem till Atloc och Sylvain som höll i förfetsten för att fira Caro och Satu som båda fyllde 23 år. Vad tror ni händer, toan går sönder. Jag sitter i min säng i mitt rum oh ser hur det rinner ut vatten över mitt golv som har heltäckningsmatta (!!) utifrån badrummet... Hela toan har svämmat över och det är ca 1 dm vatten över heeela golvet i badrummet och nu över mesta delen av mitt rum också.. Vi tog alla handdukar vi hittade, sög upp vattnet så gott vi kunde. Men fyfan vad det luktade äckligt i mitt rum, det luktade verkligen bajs! Och där skulle jag sova.. Vi rindge vår hyrsvärd och hon sa att hon kommer imorgon bitti med en rörmockare.
Kl 10 i morse kom de, och nu är mitt badrum skinande rent och fixat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du och bajs. Och du och otur. Saknar dig!! Haru fått min whatsup's?

2011-11-07 @ 12:30:59
Postat av: Anonym

//Linnéa :)

2011-11-07 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0