Planer...

Såååå, nu har jag ju ledigt, semester tills den 24 dec, då jag har ännu mer semester, men i Iguazu :D Så frågan är ju var sla jag göra nu denna månad! Jag har inga pengar att resa för, jag är bankrutt så det blir inget fancy! Jag funderar bara på att åka till olika stränder runt om när Santiago faktiskt. Någon helg åker vi nog till Christians hus vid stranden, jag har blivit medbjuden några dagar till en tjjejkompis hus i södra Chile. Har ju lite kompisar från Sverige som kommer vara i Valpo, så åker väl och är med dom någon dag, eller med Pedro iaf :) Pedro pica piedra! hah..
Sen kommer jul och då åker vi somsagt till Buenos Aires - Iguazu - Montevedeo - Santiago! Under nyår åker jag till Vina/Valpo där alla kommer vara! I Januari vill jag resa till Norra Chile till Playa del virgen och Bahia Inglsa som jag skrivit om innan. Det är 20 tim i buss, så tror jag föredrar fly dit :) Jag skulle så hiiiimla gärna vilja åka till Bolivia eller till Floranopilos i Brasilien, men jag har inte råd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0