Underbar dag

35 grader och sol hela dagen! Dagen spenderade vi vid Atlocs pool! :D Jag, Satu, Noora, Maggie, Taru, Jonna, Satu, Atloc, Sylvain, Alberto, Fernando, , Julian, Johanna.. Från kl 13-18! Sedan mötter jag upp Christian för kinamat! :D Nu sitter jag hemma och väntar på att Rachel ska öra av sig. Hon är i Santiago igen, hon har varit i Brazil 2 veckor. Hon ska sova hos mig inatt, för omorgon åkter hon till Mexico 1 månad innan hon åker hem till Sverige igen!

Bilder från idag

I väntan på alla :)


Hemma hos Atloc. 23de våningen! Poolen är på taket. Hur fint som helst!







15 kr! :D










BLEV NI LITE AVIS NU, HEMM I SNÖSTORMEN? :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha, vi har ingen snöstorm, vi har 10 plusgrader och barmark.

Fiiina och söööta Atloc!

2011-11-30 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0