Bahia Iglesa eller Playa la virgen

Jag är så glad, för jag har ändrat biljetten hem till Sverige :) Stannar 2 veckor till, så kommer hem till Suecia 23 jan, terminen börjar 25 jan. Mycket bättre än att komma hemm den 9de. Vill ju njuta av sommaren här och helt inte alls behöva komma till kylan och vintern. Så jag är nöjd :)
Iallafall, jag ville ju till Brasilien, men skulle troligtvis ha åkt själv eftersom ingen kan åka i jan. Men pappa tyckte inte alls om den iden, han tror att det är för farligt. Det är det inte, jag trodde att Chile skulle vara farligt, men allt beror på ju vilka områden man rör sig i och hur man beter sig. Det skulle ha varit lungt, meeeen jag har kommit på ett annat alernativ. Vill ju ha strandsemester innan jag kommer hem till Sverige, åka till ett paradis och bara ha det skönt 2 veckor. 6 tim från Santiago ligger Bahia Iglesa! Dit vill jag :D
Jag funderar också på Playa la Virgen.. Vad ska jag väälja? :) Ligger också i Norra Chile.
Egentligen spelar det inte så stor roll vad det blir, båda är perfekta :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Båda ser jättefina ut. Ligger båda i Chile?

2011-10-23 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0