Bloggtorka..

Har inte så jättemycket att skriva om.. Gör typ samma sak varje dag haha.. Skolan, träffar Christian, är med kompisar, pluggar, solar och går ut :) Så finns inte så mycket att berätta.
Men i lördags hade vi un asado på vår terass! Grilldag på svenska. Det var mysigt! Vi va rätt många, ca 30 pers tror jag.. Kände inte ens alal och det var hemma hos mig hah. Enda jobbiga var när vi skulle köpa alt kött och dricka. Om viskulle gjort på mitt sätt skulle alla köpt det som den själv ville äta och grilla och köpa den dricka de själva vill. Självklart dricker int ealla lika mkt, äter inte lika mycket eller gillar samma mat. Men nej nej så gör man tydligen inte i Chile, då är man konstig. Nu skulle allt köpas gemensamt mellan ca 15 pers :O ONÖDIGT som fan.. Men men, jag hade inge talan där.
Grillmästaren Felipe
Mmmm, mat :)
Jag och Satu
Jag och Carolina
Jag och Jonna
jag och Charlie
Alla drog hem skittidigt, för sedan skule alla hem på fest hemma hos Jonna Taru och Julie. Men jag har Christian hade bestämt att vi skule ut tilsammans. Eftersom vi inte direkt har gemensamma kompisar hängde jag med hans kompisar hem till Edys (Partyhuset) där har jag alltid skitkul. Var även med Lilith som bor där :) Skitgullig tjej!
Erik hjälpte mig att förbättra mina kunskaper i merenge och bachata





Charlie, Christian, Javiera, Lilith och Erick!



Sen bar det av till en hemmafest där jag stötte på ALLA idioter som var med på Atacama resan. Det var mindre kul. Det kändes som att dom pratade bakom ryggen på mig hela tiden. Så jag och Cristian tog en taxi hem ist!
NU ska jah lägga mig och ta djupa andetag för jag är på otroligt dåligt humör! Pga all snesteg som jag tar hela tiden, allt som blir stulet och allt skit jag råkar ut för. Ikväll ska jag och Christian på "Afteroffice" det är som afterwork typ, fast en klubb.. Man måste vara uppklädd och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, han sa åt mig att möta honom i klänniga.. Usch dont like it, AT ALL!!! ska jag ha tygskot till eller? Klackar vill jag inte ha, inte kul att vara 2 huvuden längre än alla.. Så jo, converse får det väl bli. Men då ser mina ben så jvla tjocka ut.. Stort problem va ? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0