Don Omar!!

Igår var vi på Don Omar konserten. Hade jättehöga förväntningar, men blev lite besviken.. Jag ska berätta kvällen för er. Det började med att Jag och Sarah gick hem till Jonna och Taru. Vi började med tt beställa hem mat, det skulle ta 15 min, vi väntade i en timme OCH 15 min....
Sarah var lite missnöjd med storleken på sin pizza haha



Sedan började kvällen :) Med pisco ute på balkongen..



När klockan var 20.30 tog vi en taxi till stadion där konserten var!
Det var inte så mycket kö när vi kom dit, så vi satte oss i lugn och ro och drack upp vår medtagna piscola vi hade :)

Jag och Sarah :)
Först var det något förband i 15 min, sen kom Don Omar in... Men det var absolut ingen speciel entrence.. Någon presenterade honom, sen började musiken spelar sen kom han bara in, och började sjunga..
Taru och Sarah
Det var lite skumt, jag hade verkligen förväntat mig att chilenarna av alla skulle dansa och att det skulle vara drag. Riktigt så var det inte.. Vi stod jättelångt frm, ca 5 meter från scenen eller så.. Men det inget tryck, man kunde röra sig fritt och folk dansade knappt, bara vi typ haha :) Vi var ju jättetaggade!!!
Don Omar!
Efter konserten försvann han bara, man uppfattade knappt att det var slut hahah.. Jag var heeeeelt säker på att han skulle komma in igen och typ sjunga Danza Kuduro igen eller ngt, men icke... Han hade gått och skullle inte komma tillbaka. Konchalant tycker jag :/ Sen blev vi bokstavligen utslängda hahaha vi fick inte vara kvar i lokalen..
Gissa vad jag gick av vakten? Jo en handduk som Don Omar hade torkat sig med hahaha ;) Det ni!
Vi blev hämtade av Caro och Javi som tyckte att det var farligt för oss att vara där utan chilenskt sällskap haha.. Sen åkte vi till en bar i Bellavista, sedan vidare till en klubb! När dom avslutade kvällen med att äta completos tog jag en taxi till El tunel där Christian var, sen åkte jag hem..
Idag fick jag ääääntligen sova ut, har inte gjort det på flera dagar, så vaknade kl 1, stekete ägg och bacon sen gick jag och sarah till Parque Bustamante och solade :) Det var jättemysigt.. Jag fick en beundrare. En kille som gick runt och sålde glass.. Han kom hela tiden och berömde mig för att jag var vacker tyckte han.. Han var så irritirad på sig själv att han inte hade kamera med sig haha..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland kan förväntningarna vara för stora! Men det var väl ändå kul att ha sett och hört honom live?

2011-10-10 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0