...

Jag fortsätter att vara sjuk.. Igår gick jag upp tidigt, åkte till skolan och gjorde en 3 timmars tenta i Language och Comminication, det gick helt okej. Sen åkte jag hem och la mig och vila, men var tvungen att plugga för ett prov jag hade idag. På eftermiddagen kom Chiristian förbi med medicin (tabletter och ett astmaspray för att andas bättre).
Imorse gick jag upp kl 6.30 för att åka till skolan för min andra tenta som var riktigt svår faktiskt. Jag har nog klarat båda tentorna, men jag vill ha högsta betyg, eller åtminstående en 6a, för om jag får en 6a i snitt på allt kommer jag inte behöva för sluttentorna. Det betyder att jag redan klarat mig i alla kurser då. Det skulle vara väldigt skönt! :) Vi får se hur det går...
Nu är jag klar för veckan med tentor iaf, jag ska se till att vila upp mig för på lördag blir det av till La Serena i 4 dagar, ligga på stranden, pingvin safari och stjärnobservatorium :) Det ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0