Finns det någon som har mer otur? :(

TREDJE bankomatkortet.. Stod i Los leones för att ta ut pengar, var redan irirterad för den här dagen har varit en skitdag.. Vad tror ni händer ? Jag får blackout och slår in fel kod 3 ggr och maskinen tar mitt kort. Detta var det enda kortet jag hade... Annars har jag alltid haft 2, ett extra liksom. Men efter att mitt andra kort blev stulet så skickade pappa ett nytt, ca 6 veckor sen, det har kommit bort i posten.. Så nu har jag inget kort, och endast c 150 kr att leva på.. Jag ska betala hyran om 4 dagar..
Jag blir så trött på mig själv...
- Efter 3 dagar i Santiago blir min plånbok stulen med mitt bankomatkort, försäkrngskort, pengar, körkort PLUS plånboken i sig själv som var dyr och fin
- Efter3 veckor glömmer jag mitt nya bankomatkort i maskinen och går därifrån
- Pappa skickar ett nytt som kmmer bort i posten
- Jag tappar min mobil i toaletten!! Den går sönder och alla nr försvinner
- En helg senare tappar jag min nya mob i toaletten så den låg i framfickan :/ Den får torka under natten och som ett mirakel fungerar den dagen efter
. Idag slog jag fel kod och maskinen tog de sista kortet jag hade..
SER NI? jag är inte menad att ha varken bankomatkort eller mobiler...

Kommentarer
Postat av: Mamma

HÅLLER FULLSTÄNDIGT MED !!!!!!

2011-10-05 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0