Fredag!

Goooooodmorgon amigos!
Vaknade kl 6 av att min klocka ringde, men kunde glad stänga av den igen, ledig VARJE fredag :D Så nu vaknade jag igen, 3 tim senare.. Ikväll ska jag och Lauren ha mysdag, det är dåligt väder ute så vi sk ha Gossip Girl maraton med Chips och pizza och cola. Det kan man unna sig ibland :) Ska hem till henne snart, måste bara ringa henne och kolla om jag ska ta med mig något!
Jag älskar gossip girl men det var sjukt längesen jag såg det, har missat 2 sesonger tror jag!!!! SÅ jag har mycket att ta igen idag! När jag bodde i Madrid med Helena kollade vi på Gossip Girl heeeeela tiden, man blir fast!
Sen någon gång under eftermiddagen eller tidig kväl ska jag ringa en tjej som heter Romina som jag ska ska köpa ett linne av för 5000 pesos, ca 60 kr!
Såhär ser den ut :)




Tack vare min snälla hjälpsamma pappa får jag mitt nya bankomatkort på söndag! Han expressskickade det till Tyskland och inte till Chile eftersom det är så riskabelt att det kommer bort. Så han skickade det till Tyskland till Sarahs föräldrar och dom kommer hit på lördag kväll :) Så äääääntligen.. Men jag är nervös att oturen ska komma fram igen och något ska hända. Varför blir jag av med så mycket här i Chile men inte i Sverige?! Fattar inte riktigt... Får ta med mig Sarah varje gång jg ska ta ut pengar, sen får hon se till att jag stoppar det på ett bra ställe varje gång haha!
Ha en bra helg allihopa :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt linne! Men håll nu i både pengarna och kortet!

2011-10-14 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0