Kvällsrån

Jag var nyss ute på en kvällspromenad med Don Christian (som jag kallar honom) :) Plötsligt kommer det två småkillar, i typ 14 års åldern och går förbi oss snabbt. Jag lägger märket till hur en killen håller ena handen innanför sin tröja och jag säger till Christian "Jag lovar att han har en pistol eller kniv där.." Christian säger då "Jag lovar dig att dom kommer råna den där tjejen som går där.." Killarna går förbi kvinnan, jättenära henne.. Sedan saktar de ner och hon svänger in runt hörnet på huset och killarna går efter. Jag och Christian säger hejdå, jag går in till mig och han börjar gå hem till sig. 2 min senare får jag ett sms "Dom rånade henne!! Killarna kommer kommer springande här och hon skriker.. "
Tänk, jag har börjat bli van. Redan när de gick förbi mig visste jag att ångot skulle hända! FAITERS som man säger här i Chile.. Snorungar!!

Kommentarer
Postat av: Z

Och här hemma kan man gå med öppen väska utan att oroa sig ;)



När du kommer hem är vi alla samlade igen (förutom Carro :(, men luuund är ju inte så långt bort...)



SAKNAR DIG! <3 <3 <3

2011-10-19 @ 09:04:43
Postat av: Mamma

Kommentar till Zandra: Säg inte till Jossan att man kan gå med öppen väska här hemma utn att orora sig. Alla andra kanske, men inte hon!!!

2011-10-21 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0