Långledigt!

Gud vad skönt, hade sista lektionen idag för veckan, mellan 8-09.10 haha :) Lätt som en plätt, men jag har alltid svårt att komma upp på morgonen..
Igår var jag ju på AfterOffice med Christian, det var väl sådär.. Inte såå kul, men musiken var bra.. Åkte hem tidigt, så var hemma redan kl 12.
Ikväll är det födelsedagsfest, Christians kompis fyller år, så ska dit med honom och Maria Angeles :D
På Fredag (imorgon) ska aaaaaalla lärarstudenter på universiteted grilla! En buss hämtar oss 9.30 utanför skolan och kör oss till Cajon del Maipu där vi ska ha barbaque. Efter det är jag hembjuden till David i min klass med alla andra chilenare :)
På lördag ska vi ha poolhäng hemma hos Jonna, Taru och Julie och dricka drinkar och beställa mat innan vi ska iväg på Don Omar konserten :D:D:D
Som ni ser har jag en fullspäckad och rolig helg som väntar mig.
NU har jag precis gjort iordning kycklingsoppa och mackor, ska äta upp det sen ta en dusch, sen lägga mig och vila för att inhämta energi :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en kul och fullspäckad helg!!!

2011-10-06 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0