SJUK :(

Nu är jag sjuk.. igen....! Jag började känna av det i torsdags redan. Men trodde att jag bara inbillade mig, är ju typ expert på att TRO att jag är sjuk. Igår under festen mådde jag bra, men när jag vaknade i morse mådde jag verkligen SKIT!! Mina öron gjorde så ont (båda två) att jag bara ville fortsätta sova, halsen gjorde ont, näsan rann och jag hade världens huvudvärk och 38 grader feber. Så himla tråkigt, för idag är det Javis och Tarus födelsedag.. Dom sk ha en stor fest hemma hos Taru. Kl 5 började det, barbeque vid poolen och sen fest med allla intercambios plus chilenarna på kvällen. Hade verkligen sett fram emot den kvällen, istället liggger jag hemma i sängen och ska snart kolla på Karlsson på taket. Christian kom hit efter sitt jobb, han tog en titt på mig och sa "Du ska inte ut ikväll, du ser helt förstörd ut".. Jag ville egentligen bara ligga hemma, men jag kände mig samtidigt jättedum som inte kom på festen, för jag vet hur mkt Javi sett fram emot det! Men Christian har rätt, jag har gått med en förkylning i 2 månader nu som aldrig riktigt går över helt, därför blir jag sjuk hela tiden, det behövs ingenting för att jag ska bli sjul.. Han gick iväg och köpte Kinamat till oss sen har vi kollat på roliga klipp på youtube hela dagen :) Bättre kunde det inte bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0