Sjukling :(

Vaknade upp lika sjuk idag också :( Men så otroligt hungrig. Kylen är tom, frysen är tom och skafferiet är tomt.. Sarah är bortrest över helgen med sina föräldrar så jag är ensam hemma. Skriver då på facebook "Tengo mucha hambre.. pero estoy enferma con fiebre, asi q no puedo ir a comprar algo, NO comida en casa y no saldo en mi celu para llamar a domicilio :(..... " Vilket betyder "Jag är jättehungrig, men jag är sjuk med feber och kan inte gå ut för att köpa något, jag har ingen mat hemma och inga pengar på mobilen för att beställa hem mat :("
Vad händer då ca 10 min senare? Jo jag får ett sms att min mob är påfylld med 3000 pesos och sedan knackar det på dörren. Då har Christian laddat på min mobil och beställt hem mat till mig, både till lunch och middag. Han är så underbar! Han tar verkligen han om mig och behandlar mig som jag alltid velat bli behandlad. Varför bor han på andra sidan jordklotet :(
Egentligen vill jag bara sova nu, men måste plugga :/ Har language och commincacionprov imorgon och grammatikprov på tisdag. Efter det ska jag bädda ner mig och titta på Astrid Lindgrensfilmer jag laddar hem (Pippi på de sju haven, Pippis första skoldag, Lotta på Bråkmakargatan och Bröderna Lejonhjärta)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok, snäll kille!!!

2011-10-23 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0