Terassfest!

Igår bjöd jag in till fest haha :) Det var en underbar dag här i Santiago, 30 grader varmt, blå himmel, inte ett moln på himelen. SÅ jag bokade takterassen och bjöd in tjejerna för att sola på dagen. Dom droppade in en efter en, och vissa som jag inte ens kände kom haha, eller jag vet ju vilka dom är för jag har sett dem i skolan :P Tillslut var vi iaf 10 tjejer som låg och solade hela dagen på taket.
När kvällen kom åkte alla hem, alla hade planer. Men jag och Rachel gick till affären och köpte kött och dricka :) På kvällen kom det annat folk och vi hade en barbeque :) Det var jättemysigt!
UNDERBARA Chile!!! Njuter av varje dag här.. Men verkligheten kommer närmare och närmare...
Jag, Rachel och Maria
Helt magiskt här uppe på kvällarna! Igår var perfekt. Shorts och tshirt sent in på natten
Marias kompisar från Valparaiso skulle komma, några chilenarsvenskar.. Men de kom inte, så hon bjöd in några fotbollsspelare :P Kända dessutom.. Men något hände, så jag följde aldrig med ut! Tur det, det verkade ha gått vilt till haha :) Maria är ju på sjukhuset just nu.. Hon ramlade tydligen  trappan igår för att det hade varit mörkt så hon kan inte gå... Stackare!
MYSIGT VA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0