Atacama - Dag 4

Sista dagen, äntligen :) En glad Jossan haha.. Hmm ja vad gjorde vi nu igen, kommer ju knappt ihåg. Men jo, vi åkte ju till Ojos del Salar. Ett hål eller rättaresagt en grop i marken ute i öknen som var 200 meter djupt (!!) Där badade vi och tog det lungt ett tag.
Satu Bridget, Lauren och Jag

Jag var egentligen stressad och ville bara komma tillbaka till hostelet.. Gissa varför? Jo jag ville sola hahaha :) Mina prioriteringar.. Nä, men jag var bara trött, hade skoskav, var svettig som satan och ville bli brun ... Mohaha!
Men riktgit än åkte vi inte hem, vi åkte till en annan lagun istället som hette ... hmm någonting som jag inte kommer ihåg :P Där hade vår chaufför tagid med sig piscosour och chips, så vi dukade upp ett bord och fikade tillsammans. Klantig som jag är vill jag gå ut i vattnet för att svalka fötterna. Det var lerbotten så jag sjunker ner till mtiten av byxorna haha.
Jag är personen som blir buren haha :) Kunde inte vika upp mina byxor så mkt för dom var för tajta :P Så jag fick hjälp över till andra sidan..
Ja, där slutar min resa... Lite mer grejjer hände under tiden från att vi kom tillbaka till byn till att vi skulle till flygplatsen, även på flygplatsen. Men jag låter det vara osagt, kommer låta som att vi är utsatta för mobbning annars haha och så farligt var det inte!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem var stackaren som var tvungen att bära dig?

En av mobbarna eller?

2011-09-19 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0