:(:(:(

Idag hände något tråkigt, riktigt tråkigt :( Jag blev rånad!! Jag och Carolina stod på bussen påväg till gymmet. Det står en kille bakom mig.. Plötsligt känner jag hur någon nuddar min ficka, jag märker det direkt och tar ut min mob därifrån och håller den i handen istället. Sen gick allting så fort, bussen stannar och killen sliter av mitt nya Josefinehalsband och springer. Han ryckte så hårt att min hals vart alldldes röd. Jag var så chockad, jag skrek till jättehögt och hela bussen kollar på mig .. Jag var inte ledsen, men tårarna var nära :( Varför kan kan inte få ha sina saker i fred?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättetråkigt för dig! Men du ska tydligen inte ha ett Josefinehalsband. Dom för otur med sig och du blir ju av med dem hela tiden på ett eller annat sätt. Det förra förlorade du i Sandhamn.

2011-09-23 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0