Marknad!!

Jag följde med Lilith på marknad. Att jag inte varit där tidigare är ju ett under.. Det är marknaden där chilenarna köper sin mat. Det är HUR STORT SOM HELST.. fullt med frukt, grönsaker restauranger,kött, kyckling, fisk, kryddor, mat från hela sydamerika. ALLT man kan tänka sig och billigt som tusan. Kostar nästan ingenting att handla där.. Jag köpte massa wokgrönsaker, sparris, kryddor, potatis, morötter, plastbyttor, skinkna, ost, quinoa och de två skorna i nedre inlägget. Det luktar verkligen utomlands där.. Älskar det!! Men man ska nog komma tidigt på morgonen så att man fåt de färska varorna. Det finns stånd där man kan köpa färspressad juice (anannas, jordgubb, banan, kiwi, apelsin), jaa precis vad du vill, för 10 kr :D
Här är min mat jag gjorde av mina wokgrönsaker för 5 kr!!! och jag har 3 gånger så mycket till som jag inte använt!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmmm, vad gott det ser ut!!!

2011-09-23 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0