Mitt nya liv..

..började idag :) Soppa till lunch, sen åkte jag och Carolina och köpte träningskläder! Sen bar det av till gymmet. Vi skrev in oss och fick gymort. Sen gymmade vi i ca 1 tim, cyklade, trampmaskin, ben, mage, armar, springband och massa annat, sen deltog vi i en fitnessklass i 1 timme :) Så sammanlangt 2 tims träning. Nu har jag precis ätit en quinoasallad med kyckling :)
Imorgon är jag ledig, men ska möta Caro kl 9.45 så vi ska till gymmet och köra ett Corepass och sen 1 tim gym efter. Det känns jättebra att äntligen komma igång. Om 2 veckor har vi bokat in ett möta. Dom ska mäta oss, väga oss, mäta fett i kroppen, och sen lägga upp ett persoligt schema för vad vi vill uppnå. Jag vill gå ner i vikt, få mindre lår och mage, fastare armar och mindre ben! :) Tror ni jag klarar det på 3 månader ?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jossan, du är för härlig. Go for it! Du kommer att klara det. Minns du hur smal och vältränad du var när du tränade kickboxning? Kör hårt! Tyvärr är väl risken att du inte kan gå idag....:-)

2011-09-23 @ 10:33:29
Postat av: Zandra

GO GO GO!! Tror på dig :D <3

2011-09-26 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0