Otursdag!!

I fredags var det INTE min dag! Det hela börjar med en obehaglig sak.. Jag sitter i soffan och försöker samla energi för att hitta på något. Plötslgit hör jag att en nyckel stoppas in i mitt lås. "Jaha, vad roligt att Sarah slutat jobbet tidigare idag då kan hon och jag hitta på något", tänker jag! Men nyckeln fortsätts att lirkas in och ut och nyckelhålet.. När det pågått i ca 2 min blir jag nojig, jag förstår att det är någon som försöker bryta sig in. Jag blir helt stel i kroppen  och sitter knäppstilla, vågade inte gå och titta i nyckelhålet eller något. Efter ett tag slutar det och personen går därirån. Tack och lov. Undra vad som hade hänt om han hade kommit in..
Sen hände en bra grej, och det var att jag åkte till Parque Arauco och shoppade :D Hittade såååå fina grejjer. Rea nu också pga el dia 18.
Sen kommer jag hem, taggad för kvällen. Har bjudit över mina kompisar för en previa (förfest).. Allt är bra och vi har roligt, men så ska jag på toa, jag tappar då min mobil i toaletten och spiller samtiidgt ut mitt glas pisco! Hahah Javi kom som en räddare i nöden och fiskar upp min mob, med bara händerna i mitt kiss!!! HAHAHAH... Hon hade nog druckit ett glas förmycket för när jag berättade det dagen efter sa hon bara "QUE ASCO!!!!!!!!!"
Jag känner mig själv och vet att jag har en tendens att antingen ta sönder, tappa eller bli bestulen på mobiler. DÄRFÖÖÖÖR hade jag med mig 3 extra mobiler hahaha. Morgonen därpå ska jag byta till en av dom. Sätter den på laddning, men vad händer?! Jo jag råkar bryta sönder laddarpluppen man stoppar in i mobilen. Så nu år den inte att ladda och utan batterier kommer jag inte långt haha :O Jaja, men jag har ju 2 till!
Avslutar med den här bilder. Vi ser ut som ett par hahaha, men det är vi iiiinte!!! :) Tycker bara om bilden för jag ser smal ut, tjock som jag är har jag ju gått upp i vikt pga av al jäkla chilensk mat :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0