Rekomenderas

Tänkte göra en liten instickare. Idag var jag hos frisören, iiigen :) Känns som att jag jämt är där hhaha. Måste passa på när det är så billigt i jämförelse med Sverige. Jag har ju gjort så mycket ljusa slingor att mitt hår har sagt ifrån. det är såååå torrt och slitet att jag måste göra olika behandlingar för att det inte ska falla av. Haha ne nu överdriver jag (lugn mamma) men jag vill ta hand om det på alla möjliga sätt. Så idag gjorde jag en behanling med keratin. Nu är det siiiilkenslent. Så detta kan jag verkligen rekomendera. Det kostade ca 200 kr, i Sverige tror jag det kostar över 1500 kr. Det bästa är att han gjorde någon so gör att håret blir rakt och inte så fluffigt. Mitt hår är annars så stort och lockigt om jag inte plattar det och det tycker inte jag är fint..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det tyckte jag lät som en bra behandling! Men inga fler slingor nu va?

2011-09-16 @ 08:43:50
Postat av: Valeska

Hejsan

Lite nyfiken om den behandlingen du gjorde!

Är det en brazilian blowout? och i vilken salong gjorde du det?

Jag ska åka till chile i december och tänkte göra en behandling innan jag åker till chile men det kostar 3500 kr här i sverige, Jag gör det i behandlingen i Chile istället om det är en brazilian blow out :)

2011-09-16 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0