San Pedro de Atacama

Fortfarande sjuk.... Har precis ätit soppa. Är helt trött i kroppen och näsan bara rinner :( Jag orkar verkligen inte gå ner till apoteket och jag har inte listat ut än hur mitt försäkringskort funkar, orkar inte ringa sukhuset och fråga heller. Så Felipe var så snäll och sa att han går till apoteket och köper tapsin till mig och kommer hit till min lägenhet. Han är verkligen sååå himla snäll den människan. Det här är andra gången han gör det för mig. Tapsin är en mirakelkur i Chile. Så det ska jag ha med mig på resan.
Jag ska sova hela dagen idag, för imorgon ska jag vara på flygplatsen 05.30, då åker startar resan till Öknen i Atacama :) Ska bli kul.. Vi åker ca 25 pers, jag känner bara en :P Det är anordnat av exchange gruppen på universitetet. Nu har jag en annan underbar kompis i som heter Carolina, hon kommer och hämtar mig kl 04.30 och kör mig till flyglatsen.. Mina fina chilenos :)
Kommer inte blogga förrän på måndag igen då jag är tillbaka i Santiago med internet..
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh Josefine, va jag önskar att du är frisk nu. Det är måndagkväll och du är nog på väg hem nu från din resa i öknen. Men jag kan tänka mig att det inte var kul att flyga med den förkylningen. Hör av dig så fort du kan. Vi saknar dig så mycket <3

2011-09-12 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0