SJUK

Efter mina tentor igår ville jag göra något roligt. Sarah kom hem kl 7 och berättade att hon hade fått 2 fribiljetter till en konsert. NIICE tänkte jag, vi går! Jag trodde det skulle vara en skön konsert med typ bar och grejjer. Men nej neeeej.. Det var i en teatersal eller vad det kallas för, och det var den sämsta musiken jag någonsin hört, HELT VÄRDELÖS VAR DEN! Det var typ klassis funk.. Eller jag vet inte men bara massa konstigt ljud. Skitskumma tyskar i orkestern också, det var väl det som var det rolga med konserten, att sitta och iakta dom hus de såg ut när de spelade.. Jätte märkligt folk....
Efter det mötte jag  upp Christian och vi gick till en klubb som heter Subterraneo. Det var en välgörenshetsfest där för att samla in pengar till en liten flicka som är svårt sjuk. Vi stannade ett tag sen gick vi hem.. Mötte precis upp honom nu och lånade en jacka och väska för min resa till Atacama :)
Nu känner jag mig inte alls bra så ska lägga mig i sängen med ett glas cola och kolla på en film.. Mina öron gör ont, min hals är helt svullen och jag är jätte förkyld.. Allt kom så fort :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0