Sueco vs Chileno

Det är så kul när jag är med Carolina! Hon tycker att det är jätteroligt när jag pratar svenska med henne, speciellt bland folk så att dom tror att vi båda kan språket. Idag i metron började jag prata svenska med henne, det roliga är at hon an ju inte svara.. Det enda orden hon kan är "Hållkäften slampa" Så varje gång jag säger något säger hon "Ahaaa si si hllkäften slampa, ler och klappar mig på axeln" AHAHAHAHAHAHAHA!!! Sjukt om någon som kunde svenska skule stå bredvid och lyssna. Den personen skulle tycka att vi var störda..

Kommentarer
Postat av: Zandriita

Hahaha, lär henne ngt hon har användning för istället :P Btw.. tkr det är dåligt med bilder på bloggen nu.

SHAPE UP!

2011-09-27 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0