Ya listo!!

Igår efter skolan åkte jag till Escuela Militar där ett annat av Universidad Mayors campus ligger. I det kampuset sitter Internacional relations. Jag behövde faxa lite papper till Södertörn, fixa till kurser som blivit fel inlagda i databasen samt hämta ut mitt Universitetskort :)
Det här med att fixa till kurser som blivit fel inlagda i databaren är irriterande.. eller inte irriterande men jag har behövt jaga dom. De har lagt in fel kurser varje gång. Och varje gång jag har sagt att det är fel kurser har det ändrat och lagt in yttrligare fel kurskorder. Vilket gör att om det står olika i pappret jag har gett till Södertörn med mina kurser och Chile och kurserna som är inskriva i databasen här på Universidad Mayor kommer jag inte kunna tillgodoräkna mig något. Därför har jag jagat och jagat och skickat mail och haft samtal med min handledare, men ingenting händer. Så igår åkte jag dit själv och fixade med dom öga mot öga istället :) Så nu står allt rätt till..
Mitt nya studentkort :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är rätta takter, Jossan! Lika bra att fixa det själv så man vet att det blir gjort!

Fin bild på dig, på ID kortet. Har du köpt nytt halsband?

2011-09-21 @ 17:40:05
Postat av: Ems

Har du hittat ditt Josefinehalsband hjärtat? :) eller köpt ett nytt? <3

2011-09-22 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0